Buraya içerikler gelecek.
Teknolojideki hızlı ilerlemeler, hayatımıza yapay zeka gibi devrim niteliğindeki teknolojileri getiriyor. Yapay zeka, yazılım, otomasyon, bilişim ve internet alanlarında köklü değişimlerin yaşanmasına neden oluyor. Reklamcılık sektörü de bu değişimden etkilenen önemli alanlardan biri. Gelecek reklamcılığında yapay zekanın rolünü irdeliyoruz. 1. Kişiselleştirilmiş Reklamcılık Yapay zeka, tüketicilerin davranışlarını, ilgi alanlarını ve tercihlerini anlamada oldukça başarılıdır. Bu sayede […]
Reklamcılık, ürünlerin veya hizmetlerin hedef kitlelere tanıtılması ve satın alma davranışlarını etkilemek için iletişim araçları ve yöntemlerinin kullanılması sürecidir. Bu alanda başarılı olmak için bir dizi temel kavram ve stratejiyi anlamak önemlidir. Bu eğitim yazısında, reklamcılık konusundaki temel bilgileri anlaşılır bir şekilde açıklamaya çalışacağım. 1. Reklamcılık Nedir ve Ne Amaçla Kullanılır? Reklamcılık, markaların ve şirketlerin […]
Reklamcılık dünyası, sürekli olarak değişen tüketici davranışları, teknolojik ilerlemeler ve küresel pazar dinamikleri tarafından şekillenmektedir. Bu değişimler, markalaşma çalışmalarının da büyük ölçüde etkilenmesine neden olmaktadır. Geleneksel reklamcılık anlayışı, tüketicilerin alışkanlıklarının değişmesiyle birlikte yerini dijital pazarlamaya ve müşteri merkezli yaklaşımlara bırakmaktadır. Bu makalede, değişen reklamcılık algısının yerel ve global çapta markalaşma çalışmaları üzerindeki etkileri ele alınacaktır. […]
Bursa da reklamcılık sektörü her aklıma geldiğinde Fason kelimesini de beraberinde hatırlarım, bir şehrin fason olması ne demek? Şehrin fasonlaşması değil aslında anlatmak istediğim, Fason şehir olmaz, TDK ya göre Fason : Malzemesi marka sahibi tarafından karşılanarak başka bir firmaya yaptırılan ürün-hizmet-mal dır, fason… Aslında Bursa nın fasonlaşması, Osmanlı dönemine kadar uzanıyor, 11 yıl süren […]